Friday, September 19, 2008

I believe (Wo xiang xin)

What a wonderful song, that I first started learning on Sunday midnight and sang during a funeral service at Mandai yesterday morning. Grateful to my brother, Jonathan for suggesting this song for use during a funeral.

我相信 (D Key)

我相信耶稣是我的好朋友
祂为我舍命是我能进天国
我相信天父是我的阿爸父
祂好疼爱我,祂以慈爱安慰我

我相信圣灵是我的安慰者
祂时时同在温柔地牵引我
我相信生命充满美好计划
一生敬拜祢,话出最美的旨意

我相信,我相信
打开心门来接受
选择这上好的福份不回头
我相信,我相信
我的生命已不同
一路上有主来陪伴我
永远不离开我

No comments: